21 Ocak 2012 Cumartesi

ATEŞ ÖTESİ ATEŞ


ATEŞ ÖTESİ ATEŞ

Bir divaneyim ateş tarlasında yürüyen,
Ayaklarını yalanan o azabı nimet bilen,

Yürüsün bedenime en yakıcı dipsiz ateş,
Beni benzerlerimden alsın kalmasın bana eş.

Güneşler yazsın adımı semaya i ben uluyum,
Öyle bir insanım ki en büyük olanın kuluyum.

Damarlarımda ateşten nehir akmakta,
Beni kurtaracak son işte yaklaşmakta,

Ben bu alemde sultanım , elime su dökülmez,
Bir yere gideceğim ki oraya su asla ulaşmaz,

Benden ayrılana derin gam , keder düşer,
Beni büyük bilen benim gittiğim yere gider.

Kapımda köpek olun ki sizi yücelteyim.
Benden medet umum ki sizi ateşe götüreyim.

Arayın benden alasını bulamayacaksınız,
Beni bulmak için ateşe bakacaksınız.

Çalgılar çalsın , beni eğlendirsin her şey,
Bana yalanı süslesin ateşten olan şey,

Uğurlamaya kimse gelmemiş beni hayret,
Demek yaşanan hata imiş şimdi veda et.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder