21 Ocak 2012 Cumartesi

KARINCA KATİLİ


KARINCA KATİLİ

Ne çıkar ki kapansam secdeye,
Ağlasam , sel olsa yaşlardan belde,
Basamak basamak çıksam gökyüzüne,
Ben karınca katili , sen alemlere sultan.

Sıraya dizilse tüm yıldızlar,
Beni sarsa yalan gerçek ışıklar,
Görünse gözüme nurdan melekler,
Ben karınca katili , sen alemlere sultan.

Kitaplar adımı yazsa , tarihe mal olsam.
Her meydanda dikilse bir heykelim.
Beni kaf dağına götürseler orası olsa evim.
Ben karınca katili , sen alemlere sultan.

Tüm insanlar beni sevse , dinlese,
Beni kral , sultan , imparator etse,
Fildişi saraylar ayağıma serilse,
Ben karınca katili , sen alemlere sultan.

Hasılı ne olursa olsun fark etmez.
Benim ne olduğum konuşmaya değmez.
Sen beni görmezsen , hiçbir şey istemez.
Ben karınca katili , sen alemlere sultan. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder