21 Ocak 2012 Cumartesi

VASİYET


VASİYET

Sala'mı bir bilal-i habeşi okusun.
Ama kimse göz yaşı dökmesin.

O yaşlara layık olan var olmayan var.
Biliyorum ben o yaşlara layık değilimdir.

Yalnız dua ve kur'an-ı kerim isterim.
Güzel ihlaslı bir sesle okusa imam.

Ve eller kalksa semaya , istense benim için af.
Ve cennet için bir melek gelse ben olmadan küf.

Ya siz dostlarım , olacak mısınız acaba orada ?
Soğukluğu tabutumu yakan musalla başında.

İçinizde ne sözler söylenecek kim bilir?
Kiminiz beni iyi , kiminiz çok kötü bilir.

Kaç kalbi kırdım. Cürmüm arşa ulaşsa.
Bir Allah lafzı kafi , birde mağfiret olsa.

Haklarınız ne olacak peki , helal ettiniz mi ?
Mahşerde yakamda mı olacak dost elleri ?

Hadi benim için son bir iyilik yapın.
Şu namazı kılıp beni kabre bırakın.

Hem siz benden kurtulursunuz son kez,
Bende bu dünya zindanından ilk kez...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder