21 Ocak 2012 Cumartesi

KAPAT GÖZLERİNİ


KAPAT GÖZLERİNİ

Fırtına öncesi sessizlikteyiz
Her yer herkes sessiz
Şimdi sende gidiyorsun
Topla anıları
Tüm şarkıları
Ve gözlerin onları da kapat
Kuşları da al götür
Beni bırak bir tek
Kıyılarda üşüyen tek adam olarak
Kendi kendine mırıldanan kedi misali
Korkarak özleyen bir gariban gibi
Hadi git artık
Dokunma kanatma ağlatma
Hadi git
Tüm yaşadığımız anılar
Tüm sevgiler toplanıp gitsin
Hepsini toplasan ne çıkar ki
Sana duyulan bir sevgi
Aşk tadındaki bir resim gibi
Kargaşa yaşıyor bu dünya
Hüznün ateşi değmez bu ruha
Her insan kaybediyor da
Bir ben mi kalıyorum acaba
Al eline bir kalem bir de kağıt
Yaz bakalım ne yazabilirsen
Bir aşk yaz dayanabilirsen
Kağıtlara sığdırabilirsen gönlünü
Yada yansıtabilirsen suya bir ömrü
Ben uzaklardan geliyorum
Senin sesini çok uzaklardan duyuyorum
Seni çok uzaklardan görüyorum
Ben seni doğduğum günden beri arıyordum
Ama ben bir unutulmuşluktan geliyorum
Hadi kapat gözlerini bitsin bu sahne
Son bulsun bu film
Artık yaz kağıda
Bitti bu son şiirim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder