21 Ocak 2012 Cumartesi

GAFİL


GAFİL

Ben bataklıkta sinek , pislik içinde böcek,
Cürmümle kapkara olmuş yüzle nasıl gelecek.

Umudumu yitirsem müflislerden olsam,
Açar mısın yeni kapı , tüm kapılardan dönsem.

Hayat boyu hiç gelmesem , açmasam elimi,
Yine mi kabul ediyorsun , dönsem geri.

Tam çukura düşüş iken , dönse bütün eller geriye,
Uzanıyor mu ellerin üstünde olan ellerin elime.

Dilim safi yalan , safi küfürde dönmez,
Bir tek kelime etsem azap bana değmez.

Senden değil , senden başka her şeyden dileniyorum,
Sen bunu bilerek affediyorsun, ben yine yapıyorum.

Senin lanetline ben bend olmuşum hep,
Sen diyorsun sadece tövbe et bana tap,

Kül olmak ve kul olmak ikisi de aynı çizgide,
Birisi köprü geçirir birisi gönderir ta dibe,

Bir kez sadece bir kez oda son nefeste olsa,
Şahitlik etsem varlının ve birliğine kafi felaha,

Sen sen sen  , tek ve en büyük olan
Benim gibi gafili bile kurtarıcı yaradan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder