21 Ocak 2012 Cumartesi

İSTANBUL VE KUDÜS


İSTANBUL VE KUDÜS

Beni sev , istanbul gibi sev,
Süleymaniyedeki ezan gibi,
Eminönün’de balık ekmek gibi,
Üsküdarda kahve gibi,
Beyazıtta güvercin gibi,
Sultan ahmette asalet gibi,
Ayasofyada hüzün gibi,
Yerebatanda su damlası gibi,
Çamlıcada esinti gibi,
Adalarda fayton gibi,
Eyüpte selam gibi,
Karacaahmette ölüm gibi,
Boğazda yaşam gibi sev beni.

Beni sev , Kudüs gibi sev,
Mescid-i aksada secde gibi,
Kubbettüs sahrada miraç gibi,
Kıyamet kilisesinde mum gibi,
Halil-ül rahman kapısı gibi,
Ağlama duvarında göz yaşı gibi,
Handalanın küsmesi gibi,
Selahaddinin fethi gibi,
Ömerin hükmü gibi,
Osmanlının mührü gibi,
Kudüsün taşı gibi ,
Kudüsün ruhu gibi sev beni,

Sev beni çölde kum gibi,
Denizde su gibi,
Havada bulut gibi ,
Kutupta kar gibi,
Dağ başında rüzgar gibi,
Ormanda yeşil gibi,
Ciğerde nefes gibi,
Ölüme koşar gibi,
Aşk ile yaşar gibi sev beni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder