21 Ocak 2012 Cumartesi

TABUTUM

TABUTUM

Sahici beldeye giden yoldaki yoldaşım,
Mezarıma giden yoldaki taşların dili,
Günahtan taş kesilmiş kuru bedenim.
Beni taşıyan dostlara angarya yük gibi.

Yürü be çamdan yapılmış tabut,
Beni bekliyor münker ve nekir,
Hesap günü öncesi bu tahta at,
Bana azabı haber veriyor
 .

Şeytanın benle işi bitti artık oda yok,
Ah acı yalnızlık her zerremdesin,
Resuller resulünden umulacak bir şey yok,
Benim gibi mücrimi o neylesin.

Yük oldum size ey dostlar affedin.
Şu çıkurda inecek var ben bittim.
Birazdan başlayacak sorguyu görmeyin,
Siz böcekler ben artık size ziyafetim.

Şefaat her mücrime bir umut olsa da,
Ben bunca yükle ne umayım resulümden,
Onun merhameti benim gibi zalime uğrasa,
Başka ne isterdim o yücelerin efendisinden...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder