21 Ocak 2012 Cumartesi

ŞİKAYETÇİYİM HAKİM BEY


ŞİKAYETÇİYİM HAKİM BEY

Şikayetçiyim hakim bey
Çaldılar umutlarımı
Sakladılar güneşimi
Gözlerimin önünde kıydılar
İçimdeki çocuğa
Bunlar yoksa suç değil mi ?
Oluyor mu herkese
Bana sormadılar ki
İster misin ? diye
Hakim bey hemen istiyorum umutlarımı
Güneşimi ve içimdeki çocuğu
Ya verin bana bunları yada ben gidiyorum
Sahilde bekleyen umut adlı tekneyle
Issız bir adaya göçüyorum
Orada insan yok
Umut var hayat var ve benimle birlikte oynayacak
İçimdeki çocuk var
Siz katilsiniz hepiniz katil
Nasıl bir vicdan sizinki ben anlamadım
Hiç mi Allah’tan korkmadınız
Bana yaklaşmayın sizden değilim
Şikayetçiyim hakim bey
Kırın kalemi yada siz durun
Zahmet olmasın size bunu da ben hallederim
Oğlum ver bana tabancamı
Buyrun hakim bey bu hayattan istifa mektubum
Altında da imzam var
Şimdi çekilinde üstünüze kan sıçramasın
Son ricam bari beni
Umutlarımla , güneşimle ve içimdeki çocukla
Aynı yere gömün
Bari onlarla toprak altında yeni bir ülke kurayım
Şikayetçiyim hakim bey
Ne sizden ne başkasından
Size geldiğim için kendimden şikayetçiyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder